” Czas ..? „

Umyka między palcami za szybko to pewne.. Czasami chciałabym żeby doba trwała co najmniej 40 godzin lub żeby stanął na jakiś czas..
Jest piątkowa noc,wróciłam z pracy po północy ( pracuję w weekendy późnymi popołudniami,w tygodniu godziny kiedy mój syn jest szkole )usiadłam wykończona na kanapie i tak się zastanawiam kiedy w końcu będę mogła spędzić weekend z moim synem. Wiem,spędzamy razem czas w tygodniu po szkole ale tutaj dzieci rozpoczynają edukację szkolną w wieku 4 lat wiec nasuwa się pytanie ” gdzie jest czas na dzieciństwo „? Szkoła do 15:15,praca domowa i  w tym zimowym okresie dzień się kończy w mgnieniu oka..

Ale nie będę już tu biadolić bo jutro mam wolne i jest weekend 😉 Mój syn ma pasowanie ( trenuje jujitsu ) więc nie mogłabym tego przegapić i będę mogła spędzić CZAS z moim synem !!
Dumna Mamka..! 😄

 

 

 

3 thoughts on “” Czas ..? „

  1. Pingback: Anonim

Skomentuj

