„Little moments..? ” 


Uhhhh… Emocje opadły troszkę. Dziś czas do spania był trochę pózniej,chłopak nie mógł zasnąć – ekscytacja i wspomnienia,pogawędki i zdjęcia . 

” Małe chwilki dla mnie ” czyli usiąść po dniu wrażeń, nie ja dostawałam pas ale chyba przeżywałam to tak mocno jak On,może nawet i bardziej..wiem jak bardzo może być wrażliwy,wiec obserwowałam wszystko do okoła,każdy jego ruch by pózniej móc mu opowiedzieć ( Mamki chyba już tak mają we krwi )😉 

Jest sobota,jest weekend..ja mam wolne,więc korzystam z mojej małej chwilki,by zachłysnąć troszkę ciszy .. By pomysleć co dalej… ( ale o tym to już powiem następnym razem..) 

Śpiochajcie i udanego jutra życzę blogersi..😉

” my little moment ” 

image

One thought on “„Little moments..? ” 

Skomentuj

