” Ona i jej siła..? ” – message..

No i nie wytrzymałam..napisałam do niej maila,bo dziś Środa a w zasadzie jej koniec. Prawie północ..
Odpowiedzi długo nie było,nie wiedziałam czy go odczytała czy nie,wiec poszedł następny.. Odpowiedzi nie ma. Pewnie nawet nie ma „głowy” by otworzyć skrzynkę..
Wysłałam wiadomość,mam nadzieję że odpowie..że miała siłę w sobie…

Tak,dostałam odpowiedź…i teraz to mi jest nie dobrze..

Ty,który jesteś tam na gorze daj jej siły..

image

Środa-styczeń-13-go.. 2016

Skomentuj

