” Przyjaźń ..? Tak.. Przez wielkie P ” Dla Emilki..

Piszę,mazgrolę i skreślam tylko nie wiem po co,przecież do tego by opisać to co czujesz do osoby,którą kochasz nie trzeba jakichś literackich słów.. To się czuję i ja tak mam.. Nie będę tu się zastanawiać czy słowa dozwolone czy nie,bo to mój blog i mogę sobie pisać co mi się zachce..
A o tóż to o PRZYJAŹNI między psiółkami..
Nienawidziłam jej,oj i to jak bardzo..! Co dzień rankami szła do szkoły koło mojego domu,zadowolona,piękna z super chłopakiem.. ( pewnie też mnie nienawidziła za mój wyraz twarzy- kto mnie nie zna myśli,że wredna suka jestem ) i ja też oto myślałam o niej !
No i tak sobie chodziła,nasze drogi się przecinały,wzroki też.. A nastolatkom dużo nie trzeba..

Zaczęła pracować w dyskotece,która też była otwarta w tygodniu..byłam zaraz przed moimi 18-tymi urodzinami ( pewnie pyyyfka nie piłam tylko tak na pogaduchach 😉 )
Po paru dniach tam wróciłam i Ona podeszła do mnie wręczając mi mój mały notesik z zapiskami życia.. -Małpa pewnie go przeczytała pare razy ..😉🐒

Tak to się zaczęło..ile lat temu..? 17.. 😄✌️😎 ( a wciąż mnie pytają o dowód )

Do dziś jest moją miłością..mimo wszystko,że wyjechałam prawie 9 lat temu,spotykamy się jak tylko jestem w Kraju.. Rozmowy na skype i pyyyfko przy tym z chichotami lub ze łzami…
To Ona-moja Emilka pomogła mi przetrwać najgorsze chwile w życiu.. ( śmierć mojej Mamki- o tym innym razem.. )
Jest zawsze ze mną.. I ja jestem z Nią..

O każdej porze dnia i nocy Ty moja zadzwonisz,ja jestem dla Ciebie…

image

Kocham i tęsknie..!!!! 😘

18th January 2016.
imageimage

2 thoughts on “” Przyjaźń ..? Tak.. Przez wielkie P ” Dla Emilki..

  1. Super że masz tak oddaną przyjaciółkę. Ja na damskich przyjazniach niestety sie zawiodłam. Wolę się przyjaznic z facetami choć z nimi też różnie bywa. Są chyba jednak bardziej szczerzy i mniej zawistni.
    Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

