„#foodlover – taste the sea- oysters.. – sexy bastards”

Parę miesięcy temu oglądaliśmy jakiś tam program kulinarny,chyba „dinner date ” jak dobrze pamietam. Dziewucha serwowała ostrygi,On zapytał czy też mam ochotę,ja na to,że ja nigdy nie jadłam.. Ale pomyślałam,że ja i moje kubki smakowe chętnie doświadczyły by tych seksi drani..No to co,myk w internet,gdzie zamówić świeże ostrygi,znalazłam. Ł2.50 za sztukę, dowóz następnego dnia.
Na szukaniu się skończyło..

Grudniowa sobota to była,wzięłam wolne by odespać parę tygodni pracy z rzędu. No więc sobota rano a raczej noc no bo dla mnie 6-sta rano to środek nocy ( melodię do spania mam przepiękną 😉 ) SMS -” będę za godzinkę,kawa na drogę..? „
Z jednym okiem otwartym czytam i zachodzę w głowę ” Jaka kawa ? Jaka droga ? ” – foch pierwszy ! Przecież wiedział,że mam wolne,że marzę o 6-cio godzinnym śnie..

No wsiadam do auta, wciąż noc dla mnie.. Widział moją minę więc od razu wręcza mi kawę – bez cukru ..?? – foch drugi !
– cholera zapomniałem,wypij moją.
No tak,najlepiej zwlec mnie w środku nocy i dać mi kawę bez cukru..przemilczałam.
* to gdzie jedziemy,że nie mogło to poczekać do rana ? ( dla mnie rano to przynajmniej jak się rozjaśni 😉 )
– to eat the sea, you’ll love it..
Deszcz leje jak oszalały,wiatry z każdej strony a on mnie zabiera nad morze..?? – foch trzeci!
Po kawie,zresztą tej którą kupił sobie przespałam pół drogi.. A on jechał dzielnie z tym okropnym deszczem.. Obudził mnie w Lancaster. ( 3 godziny jazdy )
– Chodź,pójdziemy na porządną kawę,pózniej poszwendamy się po sklepach,może sobie coś wybierzesz a o 13:00 mamy lunch.

Dotarliśmy do QSF ( Quite Simply French ),szef kuchni postawił seksi dranie na stoliku..
* ale ja nie wiem jak to jeść..
– i’ll help You,close Your eyes and taste the sea Darling ..

image

Foch czwarty ! Na samą siebie.. A on słucha zawsze..

Kiedyś wspomniałam,że chciałabym zobaczyć Walię.. ( o tym innym razem )

19th January 2016.

5 thoughts on “„#foodlover – taste the sea- oysters.. – sexy bastards”

Skomentuj

