” kwiaty..lekarstwo dla oczu..”

Świeże kwiaty w domu to jak lekarstwo dla moich oczu.. Czy cięte czy w doniczce dodają koloru dla szarych zimowych dni.

image

Uwielbiam tulipany a najbardziej te fioletowe,mają w sobie tyle piękna,osobiście uważam ze to najseksowniejsze kwiaty świata..😉

Dziś wtorek,mój ulubiony dzień tygodnia.Tak wtorek – nie piątek,nie sobota czy niedziela..Wtorek bo to mój jedyny dzień w tygodniu wolny od pracy..!
Więc od rana szarżowałam po markecie i znalazłam te moje ulubione..

Fioletowe tulipany.. Piekne,stół już ubrany..oczy wyleczone,zapach świeżej kawy i Chet Faker śpiewa w tle..

Wtorek mój dzień święty..a dni święte trzeba święcić..😉 Każdy inaczej,każdy na swój sposób.. ✌️

image.jpeg

19th January 2016.

6 thoughts on “” kwiaty..lekarstwo dla oczu..”

Skomentuj

