” #coffeelover – nie mów do mnie z rana..”

Rule No.1 ” no questions until i’ve had my second cup of coffee. ”  Amen..! 

Dobrze,że On to wie..ze stoickim spokojem mówi,że po przebudzeniu jestem piękna z tym moim niewyspaniem i że wyglądam jak ze Skandynawii.. Cokolwiek to znaczy- lubię to ale nie zmienia to faktu,że za nim coś odpowiem potrzebuję kawy a najlepiej dwóch..! Natury nie oszukasz jak to mówią.. 😉☕️

Inna pora dnia i inne mam oczekiwania od tego czarodziejskiego napoju.

– rano jak już wspomniałam, nie ma mnie po przebudzeniu dopóki dopóty nie poczuję aromatu świeżej gorącej kawy..

imageimage

– w pracy,żeby funkcjonować na odpowiednich obrotach..

imageimage

– po południu..z pracy wracam,wiem że mam jeszcze jakieś pół godzinki za nim do szkoły po moją małpkę.. Chwila relaksu,chwila dla mnie z nutką dekadencji..

imageimageimageimage

– późne popołudnie a raczej wczesny wieczór.. Jest kawa bo lubię..

imageimage

Nie zdrowo,wiem i co z tego,palić też lubię.. Wolno mi..!

Ja już po drugiej.. Jest piątek i z przykrością nie mogę powiedzieć ” jest piątek- jest impreza ” bo do mojej weekendowej pracy zostały tylko
2 godziny.. Więc Wy się kawujcie i imprezujcie ( rozsądnie oczywiście 😉🍷🍻 )
Miłego odpoczynku. 😊

22nd January 2016.

13 thoughts on “” #coffeelover – nie mów do mnie z rana..”

  1. Kawa nie wypłukuje magnezu, tylko utrudnia jego wchłanianie, więc przed posiłkiem i tak się jeszcze nie ma co wchłaniać, więc spoko. A przy okazji to mnie tylko nurtuje jedno: skoro na pierwszym zdjęciu jest aparat to jak on zrobił to zdjęcie, że sam się na nie załapał?

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

