” Ona i jej siła czy słabość..?” – last Thursday

Zeszły czwartek..spotkałam ją,ale nie przed pracą ani w pracy ( szef powiedział,że ważne sprawy rodzinne ) od czwartku zeszłego licząc tydzień w pracy jej nie ma. Odpowiedziała na moją wiadomość ale to też było od zeszłego czwartku tydzień.. Nie wytrzymałam- idę.!
Dzwonię,pukam – bez odzewu,stoję pod drzwiami o 21:00,papieros jeden za drugim,światło zapalone tylko dlaczego nie otwiera ?
Jest..widzę cień zbliżający się do drzwi.. Otwiera drzwi i widzę CIEŃ.. Tak zwany ” cień człowieka ” ! Rzuciłam fajkę za siebie,wchodzę..

Widzę nie tą którą poznałam,wesołą,niezależną i zawsze zadbaną młodą kobietę – widzę cień z resztkami czerwonego lakieru na paznokciach,ze zmęczoną cerą ( pewnie ciągły brak snu )

Widzę,że z tęsknoty umiera..On – jej słabość..

– Widziałaś go..? Klucze oddał tak..?
* Nie,właśnie nie.. Był tu,tydzień temu licząc od zeszłego czwartku..
– to chyba mu zależy.. ( palnełam to ja,która ją od tego związku odganiała,bo jak ona twierdziła,to związek bez przyszłości..)
* Chciałam go zobaczyć,pomyślałam że to tylko moje głupie wymysły..dałam się znów ponieść moim uczuciom i wszystko by było dobrze..
– no to w czym rzecz Kofana,nie ma Cię w pracy od jakiegoś czasu..?
* Dostałam smsa,że w jego życiu nie jestem tylko ja !! Że widziano go z jakąś kobietą w mieście..!

Myślę sobie,przecież mieszkamy w tym samym miejscu,miasto małe,prędzej czy pózniej przecież bym go zauważyła..to nie żaden Londyn,ludzie tu się znają..

– ja nie widziałam go z nikim,wtorki wolne spędzam na markecie, zakupy robię tu i ówdzie,z synem do parku lub też inne spacery a jego nie spotkałam a z nikim..

I tak szybko jak to powiedziałam uświadomiłam sobie,że przecież Jej z Nim razem też nie widziałam mimo tego,ż spotykają się od dłuższego czasu..
Nie powiedziałam Jej tego.. Musiałam wyjsć,nie umiem kłamać czy grać.. Mój wyraz twarzy pewnie był pełny watpliwości..

Powiedziała mi tylko przy drzwiach,że wróci do pracy w następny Czwartek..

Ty,który jesteś tam na górze daj jej siłę..

24th January 2016.

2 thoughts on “” Ona i jej siła czy słabość..?” – last Thursday

Skomentuj

