” Przyjażń..gdzie diabeł już nie może- wzywa Trzecią – Alka „

A no tak.. diabeł nie mógł już z nami dwiema,więc wysłał Nam Alkę (pierwsze wrażenie  .. spokojna )

Który to rok był to ja już dokładnie nie pamietam ale chyba 2004 😳
Ło żesz,ale ten czas leci..! Alka przyszła na rozmowę o pracę w pubie w którym pracowałam od 2002 ( aż mi się wierzyć nie chce,że to tyle lat minęło? )
Pub Beetle – ehhh.. Najlepsi Szeryfowie i najlepsza klientela ! 🙂

Przyszło wiele dziewuch ale mojemu szefostwu Alka przypadła do gustu..
Frywolna,młoda dziewucha,blond włosy,jasna cera.. No komu by się nie spodobała,ale prócz urody i pięknymi ustami inteligentna też..
Poczucie humoru ma niezwykle,rozśmieszy wszystkie smutki czasem czymś głupim ale działa..

Emilka chyba ją znała ze wspólnego osiedla,ja nie.. No dobra,spokojna dusza się przyda.. A tu zonk..! Szatan nawet się pomylił.. 😉

Dziś kobieta niezależna,dalej z poczuciem humoru..

Z Emilką nie rozmawiamy co dziennie,nie dzwonimy do siebie jak nam się ” zupa przypali” ale wiem,że jest ze mną ( nie przy mnie bo tysiące kilometrów dzieli nas,ale jest ze mną,tak jak ja z nią.. ) i wiem,że gdybym zadzwoniła teraz że wracam do Polski ale nie mam ani grosza to odpowiedź by była tylko jedna – mój dom = Twój dom.. Kofam !

A z Alizeeee..? Piszemy co parę miesięcy ale relacje nie zmieniają się,jest i będzie..Frywolna Alka,którą też kocham..

Odwiedziłam fb pare dni temu i zobaczyłam jej wpis ” sylwester w kwietniu „
Uśmiech na mojej twarzy… Wiem już,przylecą nie długo… 😘😘😘😘

image

Skomentuj

