„Motywacja..? Cholera tylko czym.. ?? „

Ufffff… W końcu zasiadłam a jest po 22-giej. Od rana na nogach tzw. madness !!
Rano młodego do szkoły,korki jak nigdy- to nie jakaś metropolia tylko małe miasteczko ( normalnie samochodem ok 12 min. ale dziś jakieś 30- okazało się,ze rura z wodą pękła w centrum ) Młody spóźniony i ja też. Dotarłam do Somerby ( pracuję tam prywatnie w tygodniu ) ale nic nie powiedzieli,nigdy nie mówią,wiedzą że i tak przyjadę ale o jakiej porze nie ma znaczenia,wiec z tym to nie jest źle. W drzwiach oświadczam,że nie dam rady zostać do końca bo wezwali mnie do pracy na zebranie -16:30 ( wczorajszy tel.trochę mnie zaniepokoił ).
Więc po pracy do szkoły po młodego i do Dziuni- nie będę długo Igorku,za godzinkę będę.
16:30 – bang ! 17:30,18:30- zmiany w umowach( oczywiście „korzystne „- jak dla kogo. )
– Mamo miałaś być tylko godzinkę..
* wiem,przepraszam Igorku ale zmieniło się nagle.. – dzięki Dziunia,widzimy się w piątek w pracy.
No tak, w piątek przyjdę i mam 3 dni na rozmowę z każdym pracownikiem z osobna (70 ok ) i każdego z nich mam zmotywować i przekonać,żeby podpisali nowe umowy..- do dupy ! Każdego z nich w inny sposób ( inne osobowości,inne narodowości – Polacy,Anglicy,Hindusi..) i ja taka mała – przekazać to w jak najbardziej korzystny sposób.. Tylko jak ? W tej chwili to i ja motywacji nie mam..

Długa noc przede mną,czytać będę i szukać tych najlepszych stron..Nakręcać się będę.. Jak to mówią,w tej małej osóbce tyle dobrego tkwi,więc trzymajcie kciuki..

image

27th January 2016

8 thoughts on “„Motywacja..? Cholera tylko czym.. ?? „

  1. Dzięki,kciuki się przydadzą z pewnością.. 😊Zmotywować pracownika żeby przyszedł do pracy w niedzielę i jednocześnie powiedzieć mu,że nie będzie miał zapłacone podwójnie tak jak to miał do tej pory wydaje mi się na tą chwilę niemożliwe..Ale dalej szukam,czytam i przygotowywuję się ! 😳

    Lubię to

  2. Dziękuje..jestem po ich stronie,petycje w drodze i zebrania też.. Mam 3 tygodnie na pertraktacje ( to co oferują wiąże się z utratą sporej ilości gotówki- mam na myśli zmiany popołudniowe i weekendowe ) gdzie rząd podwyższa średnią krajową..
    Będę jak ta lwica.. 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

