” Motywacja..? ” To jeszcze nie koniec…

Cześć ludziska,mam nadzieję że trzymacie się cieplusio.. Ja padam na mordkę,więc to jest powód mojej nieobecności. Obiecuję,jak tylko się to piekło w pracy zakończy to wrócę..

Konsultacje jeszcze się nie zakończyły,co tygodniowe spotkania z dyrektorami trwają a ja po między nimi szukam rozwiązań.. Czuję się aktualnie o 10 lat starsza,włosy odświeżyłam bo siwe zaczęły wychodzić ale nawet to nie poprawiło mojego look..

Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy,petycje,zebrania,rozmowy ale wydają się nie ugięci..
Ludzie szukają nowej pracy bo w tej ( jeśli się to tak zakończy ) ktoś kto pracuje w super godzinach od 6:30 do 14:30 będzie wynagrodzony o jakieś 3000 funtów a ktoś zostanie pokrzywdzony o 1000 funtów.. Gdzie jest ” fair reward” jak piszą bo nie pojmuję.. !

 

image

 
Czy będę ich obwiniać,pewnie że nie.. Każdy z nas ma wybór i jeśli znajdą pracę w swoim mieście to ja trzymam kciuki nawet jeśli coś ugramy z kontraktami to nie bedą musieli wracać do domu ok 40 min o 3-ej nad ranem…

Ja jestem lokalna co nie zmienia faktu,że walczyć będę do końca.. Dziś był mój jedyny dzień wolny od 4 tygodni,nie było czasu na odpoczynek. Sporo zaległości w domu i życiu.
Aktualnie staram się umówić z politykiem Sir Alan Dunkan i przedyskutować to i tamto.. Mam nadzieję,że pani z biura odezwie się wkrótce bo czasu mało zostało.. Trzymajcie kciuki.. ! Trzymajcie się ciepło ludziska.. Do następnego przeczytania.. Postaram się poprawić…

Północ.. czas przymknąć oko choć na chwilę…

 

Tuesday 1st march 2016

2 thoughts on “” Motywacja..? ” To jeszcze nie koniec…

Skomentuj

