” Simple things.. ” – more than any gold…

Wracam do żywych po malusiu i mam nadzieję,że już tak zostanie.. I nadzieję też mam,że u Was wszystko wciąż gra i huczy.. 🙂

A co do tematu o prostych rzeczach to ja tak mam.. Cóż może być piękniejszego od prezentów wybranych z gustem a nie z galerii.. ? Coś co osłodzi poranek..łyżeczka irlandzkiego miodu w pochmurny dzień lub ręcznie wykonany kubełek na kawusię… A wiadomo,że bez kawusi początku dobrego by nie było…ja – podobno ta skandynawska twarz po przebudzeniu. Ten pięknie wykony przez Hedi O’Neill.. Piękne.. Warte więcej niż złoto..

image
Z przyziemnych rzeczy które posiadam w złocie,są moje dwa łańcuszki i noszę je zawsze.. Nie dlatego,że są złote.. Bo mają znaczenie..
Gdyby były zielone lub czerwone nic by to nie zmieniło.. Jeden jest od mojej Mamki,który dostałam na 18-te urodziny, a drugi…dostalam od chłopaka,który
jest tatą naszego syna. Drogi się pogmatwały ale zawsze w sercu mym będzie..( staramy się życzyć sobie najlepiej 😛 )

A potem budzisz się rankiem i kwiaty..te świeże..te ulubione..te tulipany.
Budzisz się rano i myślisz sobie – chwilo trwaj..

 

image

Kattka.dotme.

Wednesday. 13th April 2016

2 thoughts on “” Simple things.. ” – more than any gold…

Skomentuj

