” Chwila na życie.. „

Wiem,wiem.. Powinnam już spać bo dawno po północy..ale ten typ czyli ja już tak ma,szczególnie jeśli się pracuje w weekendy. Nie całą godzinę temu dopiero dotarłam do domu,więc potrzebuję chwilki dla siebie ,a że spędzam ją na pisaniu wciąż jest to tylko moja chwila..

Otworzyłam jedno z moich ulubionych trunków z piękną nutką smaku..ale jak etykietka mówi,nie mogę wam powiedzieć bo inaczej musiałabym Was  zabić.. 😛

image

Zasiadłam,nóżki w górę,food channel on. Ktoś by pomyślał ,że nie mam nic lepszego do roboty.. A no i nie mam.. Chwytam moją chwilę w niedzielną noc…

Zasiadłam i myślę,przemyślam,pomysłowuję o przyszłości.. Co mnie wzięło.. ?
Dziś rektutowałam do pracy kilka osób,rożne osobowości,charaktery,pochodzenie..itd.

Ale jedna osoba szczególnie przykuła moją uwagę.. Kobieta niezwykle inteligenta,po 50-tce.. Pracuje u nas przez agencję pracy ale jedna z Team Leaderek uważa,że trzeba dać kobiecie szanse i miała rację..

Zofia jest pisarką,pisze książki,zapisała się do szkoły języka angielskiego..nie to żebym znalazła jakieś braki ale Ona chce więcej i to podziwiam..Pełna optymizmu i wiary w życie,czego brakuje nam młodym ludziom.
Narzekamy na co popadnie gdzie inni cieszą się z każdego dnia pracy nawet jeśli pracują w fabryce zimnej.

Zofia jeśli dostanie tą pracę ( za co trzymam kciuki ) planuje przeprowadzić się do Melton, więc będę mogła ja odwiedzić i poczytać jej książki i napić się herbatki w jakże dostojnym towarzystwie..:)

Zasiadłam i tak sobie myślę,że nie długo moje 35-te urodziny i że konkretnych planów na przyszłość to ja nie mam.. Dzień leci za dniem.. Nie wiesz tak naprawdę co będzie za 5, 10 lat.. Teraz jest dobrze,jest jak jest więc proszę chwilo trwaj…

Wiem,wiem.. Powinnam już spać..

Kattkadotme.

17th April 2016

2 thoughts on “” Chwila na życie.. „

  1. Osobiście bardzo szanuję i podziwiam takich ludzi, którzy choć już czasy młodości mają dawno za sobą, to potrafią być bardziej młodzi, żywiołowi i optymistyczni niż osoby osoby w moim wieku. Takich ludzi, którzy nie zważając na dane w metryce potrafią gonić za marzeniami, stawiać nowe cele, uczyć się i wciąż czegoś oczekiwać od życia. Bo niestety (przynajmniej ja mam takie odczucie) w naszym społeczeństwie panuje jakieś takie dziwne przekonanie, że człowiek po określonym wieku to do niczego nie ma już prawa. Pamiętam dobrze jak ze dwa lata temu rozmawiałam z koleżanką i opowiadałam jej o pewnych moich marzeniach, a ona do mnie wtedy powiedziała: „no coś ty, my już za stare, aby tak wywracać swoje życie do góry nogami” (jak widać „starość” też ma różne oblicze dla różnych osób). Myślę, że wszystko tkwi w naszych głowach;) A Twoje posty bardzo polubiłam – krótkie, treściwe i opatrzone jak zawsze miłymi dla oka fotkami. PozdrawiaM

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Chwilo trwaj i ja się tego trzymam.. Ty też powinnaś a młodzieży powinna podtrzymywać na duchu ludzi starszych.. Niech cieszą oczy widokami,niech cieszą kubki smakowe jedzeniem i piciem.. Niech cieszą się życiem bo jest tylko jedno.. Ale wiem co masz na myśli mówiąc o społeczności.. Niestety starsza klasa tej społeczności nie ma po prostu pieniędzy by cieszyć się życiem – co mnie smuci ogromnie. takim jakim cieszą się tutaj starsi ludzie. Wtorkowy market uwielbiam wręcz,nie przez to że mam zamiar coś kupić.. Spaceruję i cieszę oczy jak to starsze panie siedzą w ogródku i popijają winko o 14:00.. Żaden ksiądz ich nie wyklnie na ambonie,nie ma stereotypów ,że komuś nie wolno .. 70-cio letnie babcie jeżdżą samochodem na co czwartkowe karty do kumpelki jeśli nie maja kasy na wino w knajpie.. Życzę Tobie i sobie i innym dziewuchom starości takiej .. Pozdrawiam serdecznie.. 😉

    Polubienie

Skomentuj

