„Odsiecz.. ? ” – Psiółki nie zawiodą..

Hmmm.. Nawet jeśli mają przylatać z Polski – nie zawiodą .. 😎

Ja też mam takie dni gdzie nic mi się nie chce..nic,zupełnie nic..
Błogość w mym mózgu i ciele,szczególnie gdy gorączka dopada i nie masz nawet ochoty z nikim gadać.. ( nie wspomnę już o obowiązkach dnia codziennego i pracy,której i tak nikt za Ciebie nie zrobi )

Ale jest ktoś,kto wie co zrobić.. Wsiąść w samolot i przylatać na parę dni.. Nie po to by dodawać energii i wmawiać,że po tabletkach na grypę będzie lepiej,nie po to by motywować do zwiedzania.. ( bo przecież przeleciały tysiące chmur ) ale po to by poleżeć z chorą „ja ” i podtrzymywać mnie w przekonaniu,że trzeba robić NIC .. !! Zupełnie nic…

Ohhh..przepraszam.. Jedynym wysiłkiem jaki zrobiłyśmy był krótki spacer nad jeziorkiem.. Ale po godzinnej aktywności wszystkie pragnęłyśmy łóżka .. Nasz kwietniowy Sylwester się zbliżał.. 😉

image

Każdy obchodzi Sylwestra jak chce.. My,czyli nasza Trójca nie-Święta..obchodzimy też jak nam się chce..Pańciom wolno wybierać ..Pańciom to przystoi. W tamtym roku był marzec,ten rok- kwiecień.. Baby tak mają i choć byś chciał chłopie,nie pomożesz..siła wyższa 😉

Hmmm.. Każdy też wybiera ubiór..sukienkę,frak lub garnitur..zastaw się a postaw się – mówią..
Gorsze nie byłyśmy .. Najlepsze sasety jakie miałyśmy na naszą karnawałową noc..

 

image

21:00 a tu fajerwerki w postaci ” rusz nogą chociaż lub ręką dla poznaki,że żyjesz ” 😉
Koniec kwietnia..sylwester jak się patrzy.. Najpiękniejszy..

Jest też coś prócz Sylwestra… Jest ten ” Feeling ” gdzie masz bratnią duszę przy sobie.. Gdzie gadać nie musisz a i tak się rozumiecie..gdzie budzisz się rano a tam 2 istotki krzątają się w kuchni i robią śniadanko..

„Gdzie takich dwóch,jak nas trzy  nie ma ani jednej.. „

image

image

imageimageimageimage

Zasiadłam na sofie i nic mi się nie chce… Brakuje mi tych tu „Dwóch.. „

Kattkadotme 2nd May 2016.

6 thoughts on “„Odsiecz.. ? ” – Psiółki nie zawiodą..

Skomentuj

