#selfienation.. ? – z rąsi mówią..

Jest coś w tym i nie da się oszukać natury.. Tysiące selfies ale okazuje się,że co raz to mniej na Facebook.. Więcej na instagram,twitter lub snap chat..
Zasiadłam po rozpoczętym sezonie grillowym i przeglądałam zdjęcia.. Okazuje się,że mam parę selfie choć nie cierpię obiektywu na mojej stronie.. Ale są..

Czasem humor taki..czasem czuję się troszkę ładniejsza..może..
Próżność może.. Nie określono..

Jeśli próżność.. ? Nie, to tylko twarz kochającej kobiety ponad wszystko…

Ale i tak najbardziej kocham te z moją małą małpką.. Te które On nacisnął .. Selfie z moim  małym przystojniakiem…selfie z jego rąsi .. 😘

 

imageimageimage

 

 

What’s not to like…

Kattkadotme.. 5th May 2016

4 thoughts on “#selfienation.. ? – z rąsi mówią..

Skomentuj

