„Urodziny.. -35..? Numery,liczby.. Lady of May ..”

Strona z mojego kalendarza.. Tak.. Lady of May…

image

Minęło kilka dni od moich 35-tych urodzin, nawet nie wiem kiedy.. Jak zwykle zabiegana nie zauważam uciekającego czasu.. Ba ! 5 lat minęło od mojej 30-stki – szczerze to nie wiem kiedy..
Ktoś mnie zapytał w pracy 3 dni temu czy urodziny miałam i które,wiec szczerze odpowiedziałam .. „Hmmm nie wyglądasz.. ”
– bo i tego nie czuję.. To tylko numer,liczba.. Kolejny dzień i powód by być szczęśliwym.. 🙂
Ale troszkę był inny niż zazwyczaj bo otrzymujesz mnóstwo życzeń i kwiatów.. Pierwsze oczywiście były moje dwie Psiółki.. Tuziny wirtualnych tulipanów specjalnie dla mnie,wiedzą małpki jedne co tygrysek lubi.. 😘

Był torcik pięknie zrobiony specjalnie dla mnie.. Anki brat jest specjalistą w ciastach,dał radę chłopak.. Biedna Anka martwiła się,że mi się nie spodoba..Wariatka ! Piękny i pyszny 😘
Szkoda było kroić ale jak świętować to z kaloriami..:)

image

Były też ostrygi z tequilą.. Cud dla podniebienia.. Miłośniczka ja ostryg i tequili.. Razem wzięte pierwszy raz dla mnie.

A tak w ogóle to sobie myślę,że ktoś powinien napisać „Odę do ostryg ” a jak nie to ja zasiądę któregoś wieczora i nabazgram 😉

image.jpeg

 

 

image
Mimo,że urodziny były i są też zmarszczki..dziwne jakby ich nie było.. Baba z krwi i kości jestem.
Jakby ich nie było to oznaczało by,że jestem bezduszna i oziębła.. Że nie mam radości ani smutków.. A mam ! Mamką jestem..dziewczyną jestem.. Przyjaciółką jestem i problemy moich przyjaciół są moimi problemami.. Człowiekiem jestem i pracuję z ludźmi,którzy tez czasami mają złe dni.. Babą jestem co popłakać musi przynajmniej raz w miesiącu -tak dla oczyszczenia atmosfery.. Więc i zmarszczki są a nie botox.. 😉

Obiecuję sobie,że 40-ste bedą huczne i szalone.. Będzie co świętować – więcej zmarszczek ale tych od uśmiechu.. :)))))

Pozdrawiamy ja i moje zmarszczuchy.. 😉

Kattkadotme 16th May 2016

11 thoughts on “„Urodziny.. -35..? Numery,liczby.. Lady of May ..”

  1. Wszystko to ładnie wygląda… I jeśli smakowało tak jak wygląda (łącznie z laureatką) to musiał być udany dzień… A cyfry na koncie (wieku) pozostaną tylko cyframi dopóki w duszy kolorowo… jak na talerzu. Zdrowia!

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

