„Peaceful – my route..”

Każdy jakąś swoją drogę ma..Jak te koty,bo koty mają to do siebie że zawsze wracają do domu.. I ja tak mam..

Miejsce gdzie oddycham..
Bez ludzi, bez gwardiaszu.. Bez oczu..
I mimo tego,że to miejsce jest dość popularne zawsze znajdę kawałek dla siebie.
Takie moje małe odludzie..- na myśli..
Często rybacy łowią tam swoje złote ryby..czekają pózniej na życzenia.
Któregoś dnia wsiądę i ja.. Złowię i wypowiem czyjeś życzenia -nie swoje..niech ktoś też ma fajnie.. 

imageimageimageimageimageimageimage

Miejsce moje..
W chmurach i z naturą i z wodą i z samą sobą..
Anka mówi ” cała Ty – stopy na ziemi a głową w chmurach ” 😘- ma rację. Stąpać trzeba twardo a na myśli zawsze jest miejsce i czas..
Jak ten kot po perypetiach dnia codziennego lgnie do domu.. Ja po moich lgnę na Rutland Water…

imageimage

 

 

kattkadotme 18th May 2016

2 thoughts on “„Peaceful – my route..”

Skomentuj

