#naturelover.. -SUNDAY OFF.. ? „

 

Cholera nie pamiętam kiedy miałam niedzielę wolną..!
Całą – od rana do nocy i co najważniejsze,od rana do nocy z moim małym czortem.. Bezcenne !
Nie cierpię weekendów,w czwartkowe wieczory już są przygnębiające jak tylko sobie pomyślę,że do pracy na te dni gdzie normalnie ludzie spędzają czas z rodziną a ja idę tam gdzie idę , w godziny nieznane..
Moment kiedy odwożę Igora do niani zamiast iść na spacer,na lody..lub zwyczajnie zjeść obiad razem w niedzielne popołudnie przyprawia mnie o wstręt do pracy.. Łzy w oczach zawsze i ścisk w gardle…

#daylikethis

– mamo idę dziś do szkoły..?
* nie,dziś jest niedziela..
– oh,do niani idę..
* nie,dziś mam wolne i mamy dzień dla siebie… Ja i Ty.. ! Będziemy jeść lody,spacerować..taki plan..
– a to w Twojej pracy nie bedą źli ?
* może i bedą synu ale dziś jest nasz dzień..😎 dziś jest nasza NIEDZIELA,TYLKO NASZA…

imageimageimage

To co kocham.. Uśmiech mojego dziecka… Uśmiech udanej NIEDZIELI..

 

 

Kattkadotme 22nd May 2016

 

 

 

 

7 thoughts on “#naturelover.. -SUNDAY OFF.. ? „

  1. Jejku, jakbym siebie czytala sprzed kilku lat (pracowalam wowczas, na drugi etat, jako fotograf i tez takie wolne weekendy nalezaly do rzadkosci.

    Zycze Ci jak najwiecej pieknych, wolnych niedzieli

    Polubione przez 1 osoba

  2. Cieszę się,że już masz to za sobą.. Ja tęsknie za tym bardzo.. Piątki,soboty i niedziele dają się we znaki plus drugi etat w tygodniu.. Najwspanialsze chwile uciekają,których nigdy nie da się nadrobić.. ;/

    Polubione przez 1 osoba

  3. Hej, zobaczysz, juz niedlugo bedzie to jak sen.
    Zobacz w lustrze, jaka jestes dzielna kobieta, usmiechnij sie do tej babeczki i wyslij jej calusa, pamietajac tylko o tych dobrych chwilach. Milego dnia

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

