„#memyselfandi.. – bo ja tak lllubię..”

Parę miesięcy temu miała być Szkocja ale niestety nie ” pojszło ” ale co tam,nic straconego.. W pracy wolne zaklepane,samochód jest więc jadę..ale gdzie..??? Nie wiem..bladego pojęcia nie mam człowieku..
Wpadłam do Anki:
-pożycz GPS kobieto..
*gdzie Cię niesie tym razem..?
-nie wiadomo jeszcze..nie określono..

Wczesnym rankiem dotarłam do miejsca..wszyscy śpią.. Tylko ja palę papierosa ..

image

Zasiadłam i piszę do Anki,że po nocy w samochodzie dotarłam na miejsce.. – Minehead welcome .
Misja- znaleźć nocleg. Prosto to tak nie ma w sierpniu ale życzliwi ludzie się znajdą zawsze,przygarną małego kropka a potrzebowałam tego bardzo.. Wody,prysznica po noclegu na tylnym siedzeniu samochodu.. Nie narzekam,po prostu nie było już wolnych miejscu jedyne okazało się na parkingu w samochodzie.. 😉

Dni następne.. Piękne widoki..jeżdzę, podziwiam.. Eksploruję..
Nocleg..? Jak był to był porządny w Sinai House a jak trzeba było to nocki w samochodzie.. 😉

I tak zjeździłam wybrzeże w mojej osobowości.. 1200 km tylko dla mnie..

 

image

Nie długo sierpień.. Gdzie pojadę..? Bladego pojęcia nie mam człowieku..

Bo ja tak llllubię…

 

 

kattkadotme 25th May 2016

11 thoughts on “„#memyselfandi.. – bo ja tak lllubię..”

  1. A no dałam radę.. Choć było parę straszliwych momentów,szczególnie gdy noclegu znaleźć nie mogłam i samochód okazał się hotelem… Nie pierwsza wyprawa w samotności i na pewno nie ostatnia.. 🙂 buźka 😉

    Lubię to

  2. Wroclaw😄 Ale z checia sie bym gdzies na koniec swiata wybrała✌️Najchętniej gdzie jest ciepło i jest woda☀️🐠Ale chyba sama tez sie musze wybrac bo moj facet woli gory👻

    Polubione przez 1 osoba

  3. Cudowne, przepiekne zdjecia! Dobrze jest czasami po prostu ruszyc przed siebie, nie planowac, nie analizowac, nie kalkulowac. Takie spontaniczne wypday zazwyczaj prowadza nas w najciekawsze miesjca, z ktorych przywozimy piekne wspomnienia. Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

