„#foodlover..Claudia.. ” – ale nie o claudii..

Wypadłam ze szpitala,pierwsze co telefon do Dziuni jak tam Igor.. ( tydzień wolnego od szkoły był ) więc pomocna dłoń się przydała.. Dzwonię,dzwonię,dzwonię…. Cała Edzia..(wiem,że nie odbierze,ale dzwonię następne 10 razy ) – powinna nosić telefon na łańcuchu.. Zajęta zawsze i ja jej jeszcze mojego chłopaka podrzucam.. :/
Po 153 razach odebrała i wszystko git..
* nic do głowy,chłopaki się bawią..
– To git,zapalić muszę..
* zapal i dwa..wszystko ok..

Wpadam do Dziuni zmęczona po szpitalu.. Chłopaki się bawią..
* chodź,kawa gorąca czeka..

Siadłam,polska gazeta leżała na stole..nie lubię babskich gazet ale przepis wpadł mi w oko i moje podgardle..

Wypróbowałam i dobre… Naleśniki z mięsem mielonym i kaszą gryczaną..

Zabrałam dzieciaki do kina i na desery ale myślę,że teraz czas wyręczyć Dziunię i Ankę z obiadem.. Dzięki dziewczyny za pomoc..😘

image

 

 

Kattkadotme 4th June 2016

One thought on “„#foodlover..Claudia.. ” – ale nie o claudii..

Skomentuj

