„#naturelover.. -sunset – chwile moje..”

Zbieram już się tak od kilku dni żeby pokazać Wam parę fotek z Rutland Water North Shore. .miałam to zrobić w niedzielę,z pracy się utrwalam wcześniej ale zamiast iPada wybrałam kawę i papierosa przy zachodzie słońca no i okazało się,że na lepsze mi to wyszło..nie to,że nie chce mi się pisać ale to,że mogłam dorwać owcę na ławce..;)

Wpadłam do domu,szybki look o której słońce zachodzi.Powinnam zdążyć-jest po 19-stej. Jestem,dotarłam po 20-stej bo nawigacja coś się pomyliła..
( oczywiście,że nie ja.. Baba jestem i na kogoś zwalić muszę.. )

Moje ulubione Rutland Water ale tym razem South shore.. Jest co lubić bynajmniej dla mnie..

imageimageimage

Jest też właśnie kilka sprzed tygodnia… Rutland Water,North Shore..

Jest coś w tym.. Me,myself and i.. Chwila na przemyślenia..chwila oddechu..chwila moja..chwilo trwaj…

 

Kattkadotme 7th June 2016

18 thoughts on “„#naturelover.. -sunset – chwile moje..”

  1. Wschody słońca też są piękne, tylko zazwyczaj ma się mniej okazji, żeby je podziwiać, bo jeżeli się nie musi, to raczej nie zrywa się z łóżka o tak wczesnych porach 😉 pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

