„#foodlover.. – anyone fancy pizza.. ? „

Uhhh..!! Ja pierwsza.. ! Nic złego w pizzy pełnej mozzarelli i dodatków takich jak dobre,prawdziwe piwko..nie trzeba mi mowić 2 razy.. 😉

Ale dziś nie o takiej.. Dziś o tej mniej kalorycznej.. 😳😉

Dzieci pokochają..na urodzinowe party zamiast kanapek.. (Ja polałam chilli and mango sauce,ale to zostaw dla rodziców,którzy zamierzają zostać odrobinkę dłużej 😉 )
Dorośli też pokochają.. Na garden party.. – szczególnie te fit przyjaciółki Twoich kolegów..😉

( za plecami nie powiedzą,że serwujesz tylko mielone )

A na deser zaserwuj ananasowy pucharek z naturalnym jogurtem.. Albo z sorbetem lub lodami..( jeśli fit koleżanki Twoich kolegów się zjawią podaj im drinka w takiej oto szklance 😉 )

image

I co.. No i bawcie się.. Wakacje tuż tuż.. 😉

 

Ps. Nie to,żebym miała coś przeciwko fit koleżankom Twoich kolegów,sama jestem jak ten szczypior.. Ale jak jest pizza i browar.. ? Każdemu wolno.. 😉

 

kattka.me 13th July 2016

 

 

4 thoughts on “„#foodlover.. – anyone fancy pizza.. ? „

Skomentuj

