Riding the life..Killing the time -Hunstanston – see the seals ;)

Aloha beaches..!😎
Nie minęły 2 dni zanim odpaliłam Google gdzie jechać i co zobaczyć.. Nie minęły 2 dni bym spakowała walizkę na nowo „off i go „

Google odpalam – gdzie zobaczyć lwy morskie ? – jest Blakeney nie daleko Hunstanton. Jak to ja nie planująca nic na zapas jeśli chodzi o podróże wsiadam w samochód i odpalam nawigację..
Jestem na miejscu..wygląda tłocznie więc nie wiem czy znajdę nocleg. Nasłuchałam się przy okazji..!
– Please,don’t sleep in the car ! You know what’s going on this days.. Please promise You won’t and You let me know where you going to stay…

Mam,znalazłam,spać w samochodzie nie będę..b&b ! Feeling safe !
I znalazłam te przepiekne stworzenia… See the seals..! 😉imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

2 thoughts on “Riding the life..Killing the time -Hunstanston – see the seals ;)

Skomentuj

