Riding the life.. Killing the time – Lake District :)

Well.. Nie samą plażą człowiek żyje.. Pięknymi górami też oczy trzeba nacieszyć.. Plan był wejść na helvellyn w Lake District i zobaczyć z góry to piękne jezioro Ullswater. Piękne miejsce,natura wola dookoła..
Miszkałam na ulicy Ullswater Road przez parę lat i nigdy nie zdawałam sobie sprawy skąd ta nazwa pochodzi.. A tu proszę.. 😉
Idę.. Pogody nie ma.. Jest ale nie sprzyjająca wspinaczkom ale skoro już tu jestem to warto spróbować .. Prawie się udało. Po drodze spotkałam doświadczonego wspinacza i odradził mi wchodzenia wyżej niż byłam.. Pogoda raczej barowa niż wspinaczkowa.. Mimo,że sierpień to czuć było mroźny wiatr..

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Raining like in November.. Windy like in December but views still beautiful like in my mind..

Nie udało się tym razem ale hej ! Jest powód by powrócić.. A na dole widoki tez były piękne.. 😉

8 thoughts on “Riding the life.. Killing the time – Lake District :)

Skomentuj

