Keep calm and don’t talk to me..- co ? – gówno ! Gdzie? – w dupie !

Zmiana z ambiwertyka w introwertyka..!
image

 

Co za dzień ..!! Nie cierpię.. ! Wrrrr..
Czy coś się stało ?? Absolutnie kurwa nic.. !

Po prostu taki gówniany dzień.. ! Nawet teraz pisząc mój słownik w iPadzie nie może znaleźć słowa „gówniany ” nawet jeśli jest zmieniony na język polski.. Do dupy wszystko..

Moja Psiółka Emilka gdy jej coś jej nie pasuje to mówi ” dupa gówno „, gdzie ja biorę telefon natychmiast i piszę lub dzwonię bo wiem,że sytuacja wymaga wsparcia..

Dziś u mnie #dupagówno na całego.. !
Najlepiej nie mów do mnie,o nic nie pytaj,bo na pytanie – co ? Odpowiedź prosta – gówno !
Zła jestem i nie wiadomo na co i za co..

Ja oaza spokojności.. W jednej chwili z ambiwertyka w introwertyka.. Nie chciało mi się z nikim gadać.. Zamknąć się w domu.. !
Telefon dzwonił.. Spojrzałam kto.. Pomyślałam ” wal się ”
E-maili pełno ale nawet nie chce mi się otwierać,może i coś ważnego ale w dupie to dziś mam..

image

Na angielską pogodę też zwalić nie mogę bo jak na cholerny październik jest pięknie i zachody słońca to zajebiste..

image

Nie chce mi się z nikim gadać.. ! Nie mów do mnie !

Może to ten jeden z tych chujowych babskich dni.. Ja bym jednak obstawiała,że brakuje mi Tej jednej co ją kocham i tęskinię.. Co wie co znaczy #dupagówno”

Jutro niech nadejdzie szybko.. Nie dzierżę tego uczucia,że coś się dzieje źle.. Że wpływu nie mam..

It’s just a bad day not a bad life..

image

Co życzę sobie .to powrót z introwertyka do ambitryka jak najszybciej..A Wam spokojnej nocy… X

image

Kattkadotme. 4th October 2016

14 thoughts on “Keep calm and don’t talk to me..- co ? – gówno ! Gdzie? – w dupie !

  1. Raz nie zawsze! Poza tym przeczytałam ostatnio, że wbrew pozorom osoby używające wulgaryzmów mają większy zasób słownictwa aniżeli Ci, którym soczyste ku..wa przez usta nigdy nie przeszło 🙂 Tak więc nie jest źle 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

