#Apparently….

Cześć Robaki..!

Podobno wczoraj był dzień Przyjaciela, piszę wczoraj bo jest już grubo po 24-tej.

Mam nadzieję,że u Was gra i huczy..

Nie wiem do czego piję w zasadzie..może jak ta żmija szukam dziury w całym…

Generalnie miałam super popołudnie z psiólkami,nie dlatego że był Dzień Przyjaciela, był super bo w końcu znalazłyśmy czas.. ( w dużej mierze pomogły super Ich Mamki,które przylatały na trochę by córki miały trochę wychodnego )

Jeśli masz Przyjaciół to każdy dzień jest dniem Przyjaciela..- Proste..!!

Jesteśmy w restauracji, kawa jest, pogaduchy są..czekamy na lunch..

Wczoraj jedna z nich pojechała na kolację z ludżmi z pracy więc troszkę wczorajsza bidulka..:)

Jednak wyjścia z Przyjaciółmi lub z kolegami z pracy nie dają tego samego efektu i uwywnętrzania się.. 

-chcesz troszkę uczucia i muśnięcia ręki za którym tęsknię – mówi ona.. ( zostawił ją drań ) ( moja opinia ? i bardzo dobrze !-nie wart jej wcale !)

Gadamy.. w zasadzie o byłych..jakimi to dupkami są. Jedna z nich wciąż mężata  szczęśliwie i tego życzę Jej,żadkość na którą fajnie popatrzeć..

  • Faceci około 40-stki wariują

No tak się mówi Kochana..

  • Tak,to prawda.. odbija im..

Hmmmmmm…. Jedna już to przeszła, druga mówi że wszystko przed nią i obie mówią,że mnie to nie dotyczy bo mój jest już po 40-stce…

Gdzie jest ten wiek..? Gdzie jest ta granica…?

I czy jest ten określony wiek gdzie faceci szukają czegoś nowego..?

Czy to musi być 40-lat ..? Co za różnica cholera !

-35 lat czy 45 lat..jak nie szczęśliwy w domu to będzie szukał szczęścia gdzieś indziej…

Wcześniej nigdy nie obserwowałam.. dziś siadłam..patrzę i obserwuję…

Chyba zadzwonię do Kaśki… kawę wypiję z nią.. z wróżką.. z mą przepowiednią…..

c913553b-35d9-422e-9d3a-76cdc5f4b708

Kattkadotme.com

3rd Feb 2017

 

 

 

Skomentuj

