„NOTES,IDEAS,DREAMS,LISTS OF LISTS..EVEN DOODLES..”

Hej ludziska..mam nadzieję,że piątek się udał.. ja w pracy jak zwykle w weekend ale wcześniej koniec co trochę mnie pociesza,wcześniej znaczy się po 22-giej. Jutro niestety 2 rano mnie czeka.. hmmmm. Nie pierwszy i nie ostatni raz.. ale nie o tym.

Aktualnie siędzę i piszę do Was choć powinnam już dawno spać,mały człowieczek wstanie rano o jakiejś 6.30.. pewnie będzie chciał ulubione panini..; )

Dan pojechał zobaczyć Mamkę i wróci w niedzielę, nie lubię kiedy wyjeżdża ale tym razem nie mogłam wziąć wolnego..

W naszym nowym domu wciąż prace wrą, przypuszczam że jakieś kolejne 4 tygodnie do skończenia, Tomasz robi co może ale dajemy mu co raz to więcej do zrobienia. Da radę chłopak , Polacy tak mają : )

Ale progres jest niesamowity. Jak skończy oczywiście pokarzę przed i po..: )

Co mnie martwi to Igor.. pomiędzy młotem a kowadłem, czas z Tatą i z nami.. jak na razie „guru „jest ważniejszy od wszystkich tylko przesyłanie wiadomości dla młodego człowieka jest całkiem inne niż my dorośli widzimy.. dla Nas to jest proste.. mówisz i masz.. nie w stosunku do małolata.. 

Zapiski,idee.. notatki.. Twoje myśli mile widziane również..

52614832-5843-4e1a-acec-c1d7354d191d

Po pierwszej rano już więc śpiochać tam…

Kattka.me 11th Feb 2017

 

 

 

2 thoughts on “„NOTES,IDEAS,DREAMS,LISTS OF LISTS..EVEN DOODLES..”

Skomentuj

