#Katharsis.. my own prophecy… 

Hey hi hello ludziska.. ! 

Wiem, wiem już po 24-tej.. mała nagana mi się należy.. 

Nici ze spania, dopiero łapię minutkę dla siebie.. odcholowałam samochód do naprawy, 10 telefonicznych rozmów wykonanych, odhaczam to co było do zrobienia.. 

Cholera..! Znowu zapomniałam kupić olej a przecież już 4-ty dzień po niego byłam.. 

Coś jest nie tak.. 

Jedną z rzeczy, które były dziś do zrobienia było to żeby zadzwonić do Kaśki.. Tarocistki.. 17 minut w otchłani kart… 

As I do say

So Mote It Be

By all the might of Moon and Sun

As I do Will

It shall be done!

Znów miała rację, widziała w kartach to co ja widzę moimi oczami.. 

Nie wiem jak to działa Kochani ale bez naprowadzania sprawy Kachna oczyściła mą duszę.. 

Spokojniejsza już jestem… 

Nie pojmuję tej całej numerologii ale skoro karty wiedzą co się wówczas dzieje, utwierdza mnie w przekonaniu, że to co będzie też się zdarzy .. albo ja podporządkuję się kartom i sprawię by wszystko było ok.. tak jak to jest zapisane w kartach.. 

Będzie życie czyste.. w radości i miłości.. 🙂 

Prawie 1-sza w nocy więc śpiochać tam.. Jutro a w zasadzie Tłusty Czwartek, więc życzę Wam kalorycznego Robaczki.. 😉 

Night night.. 


Kattka.me 22nd Feb.2017 

2 thoughts on “#Katharsis.. my own prophecy… 

  1. Od jakiegoś czasu współpracuję z jasnowidzem, medium, transkomunikatorem i tarocistą w jednym (nie jest w stanie ogarnąć wszystkich jego umiejętności). Kiedyś, w zwrotnym momencie mojego życia, poprosiłem go o pomoc. Pytałem o przyszłość – brakowało mi się sił i cierpliwości – chciałem wiedzieć ile jeszcze muszę znieść albo czy już mogę sobie odpuścić. Wtedy powstał temat jak to jest z tą naszą przyszłością: czy mamy na nią wpływ i możemy zmienić to co jasnowidz (lub wróżka, tarocista itd) nam (prze)powie. Do rozmowy wracałem wielokrotnie. Wniosek na szczęście jest jeden: przepowiednie i jasnowidzenia to jedynie jedna z dróg, którą możemy podążyć. Jest ona wprawdzie mocno prawdopodobna, ale to ze względu na naszą osobowość, pragnienia lub oczekiwania. W tym moim ważnym punkcie życia Marek jednak pokazał mi bardzo wyraźnie jak wiele zależy ode mnie. Pokazał, że tym razem zakończy się to tak, jak naprawdę tego chcę.
    Jeśli jesteś zdeterminowana to będzie tak jak chcesz! Trzymam kciuki!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Kasia też jest takiego zdania.. rozmawiałam z nią 2 razy w przeciągu roku i na koniec naszych rozmów stwierdziła, że dużo zależy od naszej podświadomości. Jednak zadziwia mnie jaką wielką moc mają liczby i karty ( nie miałam jeszcze doświadczenia z jasnowidztwem ) Nie znam Kasi wcale, nigdy jej nie widziałam a z kart potrafi odczytać rzecz o której wiem tylko ja…
    Jak i za pierwszym razem tak i teraz będę dążyć do szczęśliwości.. : )
    Życzę powodzenia i pozdrawiam : )

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

