Rutland…moje małe Eldorado….

I niech mi  kto powie ,że  Bykowi odpowiada żywioł Ziemi…

Chyba jakimś innym Bykiem jestem bo bez wody żyć nie mogę..

Szczególnie bez mojego małego Eldorado, którym jest Rutland Water..

Sobota rano ok 8.30:

  • wake up Darling, coffee on the way..;)
  • Really ? It’s a middle of the night ..! i back from work at 2.30 am ..!
  • Get up Woman, fresh air waiting..

Kocham go za to… nigdy nie wiem czego się spodziewać, w najmniej oczekiwanym momencie zabierze mnie na karuzelę taką jaką mieliśmy w dzieciństwie, z watą cukrową.. innym razem rozpali kominek i poda piwo choć sam nie pije.. chyba oszalałam..!!!

Jedziemy na Rutland.. jak zawsze pięknie.. !

wp-1488927490743.jpg

 

 Go where You want to go.

Be what You want to be. See what You want to see.

You have only one life and one chance to do all….

wp-1488927490743.jpg

Śpiochajcie dobrze..

Kattka.me 08th March 2017

 

 

6 thoughts on “Rutland…moje małe Eldorado….

Skomentuj

