Beer from the beer.. 

 

Hej tam Robaczęta.. ! 

Nie, nie umarłam ani nie pochłonęło mnie morze.. może.. 

Mam nadzieję, że u Was wszystko gra i huczy jak zawsze.. zresztą domyślam się, że chleb powszedni tak jak i u mnie po za paroma dniami daleko od domu.. 

Czy ja nie powiedziałam, że pojedziemy do Beer.. ?? ; ) 

Tak jak i powiedziałam ja, tak i się stało! Co to jest 5 godzin jazdy by wypić beer w Beer.. ? Ja ? Miłośnik piwa..? 

Daj mi nazwę a będę tam o świcie.. ; )

Żartuję, nie byłyśmy o świcie ale po południu a to robi wielką różnicę jakoby gentlemeni zaczynają pić po 12-stej.. wiem Baba jestem ale człowiek ten sam.. na urlopie bardziej można.. 😉 

Pięknie było.. ! 27-my Kwiecień a my tylko we dwie.. bez dzieci.. bez chłopaków i mężów czy jak teraz nazywają partnerów życiowych.. 

Same, 4 dni.. w Beer o tej porze jeszcze nic się nie dzieje.. 

Wywiad z barmanem przeprowadziłam.. 😉 

Wioska, 1200 mieszkańców.. sklepu z żywnością,  hmmm powiedzmy nas akurat zadowalającą.. piwo było i restauracja pierwszej klasy – Steamers 😊 – gładzica i przegrzebki, palce lizać.. ! No ale nie o tym.. 

O tym jak parę dni robi wielką różnicę.. z dala od domu i obowiązków.. 

O tym jak poznaje się osobę, którą wydawało by się znasz od zawsze a jednak są historie nowe. Nie powiem 😜

Ale powiem Wam dziewczyny, kochanki, żony i matki.. zróbcie sobie przerwę.. chwilę oddechu, choć parę dni.  Ja tak robię i na zrowie mi to wychodzi. Wróciłam pełna energii do działania, do nowych planów, przedsięwzięć.. 

Nie tylko ja….. 

Prowadząc samochód otrzymałam wiele całusów w policzek od mojej współpodróżniczki za czas z daleka od codzienności.. 

I o to chodzi.. by dać ludziom czas.. 


Poza tym, że chciałam zapewnić JEJ najlepsze widoki znalazłam też CZAS  dla siebie.. ONA to rozumiała.. w ciszy…. 

Bawcie się i urzędujcie tylko z umiarem.. 😉 

Ja spadam,  są kartony do spakowania….

Kattka.me 09.05.17 

Skomentuj

